I’ll show you all of the places I’m dreaming

16 Kwi

Przypominam o konkursie Romwe – TUTAJ

Od bardzo dawno podobają mi się ubrania w odcieniu pudrowego różu. Dlatego też postanowiłam zaopatrzyć się w spódniczkę w tym właśnie kolorze. Wypatrzyłam ją na przecenie w H&M za aż 10 złotych. Niestety zostały same l więc je mi trochę za duża. Stwierdziłam jednak, że żal byłoby jej nie wziąć. Postanowiłam zestawić ją z granatową marynarką oraz czarnymi butami na słupku. Dobrałam także pierścionek z kuleczkami oraz moją ulubioną bransoletkę. Mam nadzieje, że się wam spodoba. Enjoy 🙂
 

marynarka (jacket ) – Bershka || spódniczka (skirt) H&M || koszulka (blouse) – Takko || torebka (bag) – Stradivarius || buty (shoes) – House || pasek (belt) – Promod || pierścionek (ring) – Orsay || bransoletka – (bracelet) – Parfois

Komentarzy 10 to “I’ll show you all of the places I’m dreaming”

  1. zafrina Kwiecień 16, 2012 @ 8:15 PM #

    fajnie;) piękny kolor spódnicy

  2. Nympheetamiine Kwiecień 17, 2012 @ 9:16 AM #

    za taką cenę kupić ją było obowiązkowo. Bardzo podoba mi się ten look.

  3. Deadly Inlove Kwiecień 17, 2012 @ 11:34 AM #

    Oh, I love your belt ❤

  4. Marta K Kwiecień 18, 2012 @ 3:41 PM #

    Mnie się bardzo pasek podoba. ! 😉

  5. Ania Łuka Kwiecień 18, 2012 @ 5:29 PM #

    śliczny zestaw 🙂

  6. Chew Kwiecień 19, 2012 @ 9:21 AM #

    Ogólnie wyglądasz bardzo ładnie ale nie jestem przekonana co do tej bluzki w tym zestawie 😉

  7. mili-look Kwiecień 19, 2012 @ 1:56 PM #

    butki są rewelacyjnie i fajnie wygladaja do tej spodniczki 🙂

  8. london loves Kwiecień 19, 2012 @ 4:21 PM #

    lovely skirt!
    xxx

  9. Yoyo Kwiecień 20, 2012 @ 10:38 PM #

    super 🙂

  10. Ola Maj 20, 2012 @ 1:02 PM #

    ślicznie wyglądasz
    spódniczka jest cudowna

Skomentuj

