Your sex is on fire

10 Kwi
Przypominam o konkursie Romwe – TUTAJ
Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale przez tą pogodę nie szło zrobić zdjęć. Nadal niestety jest zimno i mam nadzieje iż w najbliższym czasie pogoda się poprawi. Na szczęście dzisiaj udało mi się zrobić parę zdjęć. Efekty możecie zobaczyć poniżej. W stylizacji dominuje beżowy oraz karmelowy, który postanowiłam połączyć z fioletowymi szpilkami oraz srebrnym wisiorkiem. Mam nadzieje, że się wam spodoba. Enjoy.
spodnie (pants) – H&M || koszulka (blouse) – C&A || marynarka (jacket ) – Stradivarius || torebka (bag) – Oasap || buty (shoes) – Deichmann || pierścionek (ring) – House || wiosiorek (necklace) – no name
komentarzy 13 to “Your sex is on fire”

  1. http://www.fashionable.com.pl/ Kwiecień 10, 2012 @ 4:17 PM #

    Bardzo ładna marynarka!

  2. zafrina Kwiecień 10, 2012 @ 4:34 PM #

    bardzo fajnie, tak klasycznie;) piekny kolor marynarki i spodni:D

  3. Vivid Kwiecień 10, 2012 @ 6:12 PM #

    Chce takiego psa! ❤ Kochana, uważam,że powinnas miec nieco inny krój spodni. : )

  4. Agnieszka Guerrero Olesinska Kwiecień 10, 2012 @ 7:48 PM #

    Slicznie wygladasz!A psiunio jest przeuroczy
    Kisses and see you soon!
    Aga

    Check my new post
    http://www.agasuitcase.com

  5. burbery Kwiecień 11, 2012 @ 9:15 AM #

    uwielbiam te szpilki 🙂
    xoxo

  6. Natalia Kwiecień 11, 2012 @ 10:26 AM #

    love the shoes and clutch!!

    kisses.

    http://myvintagememoirs.blogspot.com

  7. Wigga Kwiecień 11, 2012 @ 11:23 AM #

    świetnie wyglądasz!

  8. gwasyneidr Kwiecień 11, 2012 @ 4:19 PM #

    pięknie wyglądasz!

  9. Nympheetamiine Kwiecień 12, 2012 @ 10:29 AM #

    bardzo fajny zestaw. Buty podobają mi się najbardziej 😉

  10. A Kwiecień 12, 2012 @ 1:42 PM #

    Właśnie… Jestem tego samego zdania, że powinnaś mieć inny krój spodni, ponieważ te są dla osób o nogach chudszych, jak patyczki 😛

  11. mili-look Kwiecień 12, 2012 @ 2:15 PM #

    fajna kolorystyka, uwielbiam taka. i cudny piesio :)))

  12. fuckyeahmonique Kwiecień 13, 2012 @ 4:24 PM #

    Po pierwsze oddawaj mi swoją długość włosów *_*, po drugie boskie szpilki. Wgl. cały outfit mi się podoba, taki klasyczny i stonowany 😀 No i Twój pies, jako gwiazda zdjęcia. Jest uroczy < 3

  13. Ania Łuka Kwiecień 13, 2012 @ 5:12 PM #

    świetny zestaw 😉 uwielbiam brązy

Skomentuj

