The beating of a million drums

17 Gru

Hej 🙂 Przepraszam, że znowu nie pisałam, ale wordpress nie chciał ze mną współpracować.
Już za tydzień święta. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się ich doczekać. Szkoda tylko, że pogoda na to nie wskazuje. Fajnie by było, gdyby było chociaż trochę śniegu. No trudno. Może pogoda nas zaskoczy i 24 spadnie śnieg.Na koniec mam dla was parę świątecznych inspiracji.

Komentarzy 10 to “The beating of a million drums”

  1. Sara K. (@barca_mivida) Grudzień 17, 2011 @ 12:19 PM #

    Faktycznie brak tego śniegu :<
    Śliczne zdjęcia, nie mogę się już doczekać tych smakołyków itp ♥

  2. fuckyeahgodney Grudzień 19, 2011 @ 12:01 PM #

    Jak ja bym chciała aby spadł śnieg na święta, oj < 33 Ale sam fakt, że w sobotę Wigilia strasznie mnie cieszy, chyba każdy jest na swój sposób podekscytowany 🙂 Ja bardziej wyczekuję Sylwestra ♥

  3. Patrycja Marzec 8, 2012 @ 5:35 PM #

    fajne obrazki

  4. Sonia Marzec 8, 2012 @ 5:36 PM #

    całkiem fajne zdjęcia

  5. Cecylia Marzec 8, 2012 @ 5:36 PM #

    fajne to zdjęcie z bałwanami

  6. Nela Marzec 8, 2012 @ 5:37 PM #

    cudne obrazki

  7. Ola Marzec 8, 2012 @ 5:38 PM #

    fajne

  8. Ala Marzec 8, 2012 @ 5:38 PM #

    1 i 3 strasznie mi sie podobają

  9. Roksana Marzec 8, 2012 @ 5:39 PM #

    zakochałam się 2 obrazku 🙂

  10. Asia Marzec 8, 2012 @ 5:39 PM #

    całkiem fajne obrazki 😀

Skomentuj

