What The Water Gave Me

8 Paźdź

Hej!. Mam w szkole taki nawał pracy, że nie mam czasu nawet notek pisać ;/  Tak to już jest w liceum.  Planuje sobie niedługo kupić emu, ale jakoś nie mogę zdecydować się na kolor. Jeszcze do nie dawana chciałam karmelowe, ale teraz sama nie wiem.

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/55_1.jpg&w=320

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/56_1.jpg&w=320

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/57_1.jpg&w=320

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/51_1.jpg&w=320

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/60_1.jpg&w=320

http://www.emu-shop.pl/first_big_img_resized.php?foto=images/big/59_1.jpg&w=320

Jaki kolor wyście by mi polecili? W ogóle we wtorek mam pasowanie + sprawdzian z geografii. Mam nadzieję, że napisze go na 4. To chyba tyle. Lecę na Step Up 2. Enjoy ;*

P.S: Na blogu pojawiły się reklamy. Byłabym wam bardzo wdzięczna gdybyście mogli je wypełnić.

Rozdanie

http://burbery.files.wordpress.com/2011/10/dsc_0260.jpg?w=700&h=465

Biorę udział w konkursie na burbery.wordpress.com. Konkurs trwa do 12 listopada.

Komentarzy 28 to “What The Water Gave Me”

  1. ola Październik 8, 2011 @ 10:16 PM #

    Ja bym wybrała karmelowe albo czarne! Kupujesz oryginalne? 😉
    O, liceum, skąd ja to znam.. 1 klasa?
    bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej:)

  2. ola Październik 8, 2011 @ 10:17 PM #

    A jeśli chodzi o mgiełkę to jest dostępna w każdym katalogu, ja akurat zamówiłam z koleżanką na wspólkę w promocji: 2 mgiełki za 15,80zł, czyli wyniosło nas to po 7,90zł :).

  3. ola Październik 8, 2011 @ 10:20 PM #

    No właśnie słyszałam, że podróby są do niczego, ale z drugiej strony szkoda mi tyle kasy na emu, bo mam 2 pary butów zimowych.. wniosek taki, że narazie nie kupuję:).
    Oj tak, no to dopiero się zaczyna powiem Ci. Każdy mówi, że najgorsza jest 2 klasa i ja już to odczuwam..

  4. ola Październik 8, 2011 @ 10:28 PM #

    Ja mam płaskie, bez obcasa, bo na zimę to nie lubię obcasów:P. Z tym, że jedne mi przemakają.
    Też tak myslałam w 1 klasie! A to tak meeega szybko zleciało i już za rok matura, przeraża mnie to tym bardziej, że mam wielkiego lenia.

  5. Oliwia Październik 8, 2011 @ 10:29 PM #

    Ja bym chyba wybrała czarne, gdyż są uniwersalne i do wszystkiego będą ci pasowały 🙂 Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam częściej ! Zapraszam także do współpracy z moim blogiem (atrakcyjne nagrody). Szczegóły znajdziesz tutaj http://continuous-freshness.blogspot.com/p/wspopracuj.html 🙂

  6. ola Październik 8, 2011 @ 10:37 PM #

    Z tym wywalaniem się mam tak samo :P.
    U nas na samym początku roku w 1 klasie pytali się już co wolimy, co chcemy robić po liceum itp. i się przeraziłam.. Ale teraz jestem bardziej przerażona bo nadal tego nie wiem! Trochę dziwne.
    Oj tam, nie przejmuj się, jest megamegamega dużo nauki, ja prawie nie mam czasu wolnego, ewentualnie czas wolny kosztem słabszej oceny z powodu braku nauki z mojej strony, ale mimo wszystko- lubię liceum!:)

  7. theHajnowka Październik 8, 2011 @ 10:47 PM #

    pobrałam z netsales.pl tzn. jestem tam zarejestrowana. O ja także poluje na emu;)

  8. theHajnowka Październik 8, 2011 @ 11:00 PM #

    Nie mam pojęcia, chciałabym Ci bardzo pomóc, ale kompletnie się na tym nie znam. Ja robiłam tak samo jak z zwykłymi reklamami.

  9. ola Październik 8, 2011 @ 11:18 PM #

    Ja niestety nie mam pojęcia co chcę robić..

  10. Agathe Październik 9, 2011 @ 9:46 AM #

    KONKURS do wygrania dwa bony towarowe na http://www.white–weasel.blogspot.com zapraszam.

  11. Sarah Październik 9, 2011 @ 11:32 AM #

    Ja wybrałabym trzeci od góry kolorek 🙂 jest taki wesoły 🙂

  12. Mela. Październik 9, 2011 @ 1:37 PM #

    miałam oryginalne buty emu nie raz i zawsze byłą to porażka lub rozczarowanie. nie polecam bo nawet oryginalne są badziewne jak podróbki. widać ze są oryginalne itp ale to jednak badziewie. w tym rok kupuje sobie martensy tobie też polecam

  13. Zuzia 7 Październik 9, 2011 @ 1:42 PM #

    Podobają mi się emu, tylko na kimś. sama bym ich nigdy nie założyła ;D
    Pozdrawiam.

  14. Anapet Październik 9, 2011 @ 2:16 PM #

    Ja osobiście zdecydowałabym się na karmelowe :). Pozdrawiam.

  15. peerfectlly.blogspot.com Październik 9, 2011 @ 5:28 PM #

    oo 🙂 a gdzie chodzisz do szkoły? 🙂

  16. Kermit Październik 9, 2011 @ 8:08 PM #

    Czarne! Albo niebieskie! Ouu, a to jaki masz rozmiar?
    I o co chodzi w tych reklamach na boku? Jak znaleźć firmę która coś daje za reklamę?
    A ogólnie za włączenie usługi która pozwala zamieszczać reklamy trzeba płacić? ;d

  17. Kermit Październik 9, 2011 @ 8:18 PM #

    ;//
    a opłaca Ci się?
    Bo wiem że np. Arynsa ma reklamy jakiś stron ciuchami itp i potem dostaje za te reklamy buty biżuterie albo co tam sobie wybierze ;/

  18. xoxo Katrilly Październik 9, 2011 @ 8:22 PM #

    Heeej! 🙂 Też chcę sobie kupić EMU! 😉 są genialne ;P hm, co do koloru, to ja osobiście zastanawiałabym się nad czarnymi (uniwersalne, chociaz troche nudne) lub brązowymi/karmelowymi 😉 Zalezy też jeszcze jaki masz kolor plaszcza/kurtki i jakie kolory dodatkow (rekawiczki,szalik) itd 😉 A masz już jakąś konkretną firmę, w której kupisz? Orientujesz się w cenach? Jak będziesz coś miała, to pisz! 🙂

    PS Sprawdz swojego maila 🙂 Wysłałam Ci propozycje!

  19. karo Październik 9, 2011 @ 9:38 PM #

    brązowe są super ^^

  20. xoxo Katrilly Październik 9, 2011 @ 9:48 PM #

    Okej, dzięki za zgodę na współpracę. Kliknęłam i wypełni;am/pottwierdzilam w mailu 6 Twoich reklam, licze na rewanż – też 6 POPRAWNIE wypelnionych reklam. Pozdrawiam.

  21. Krucha Październik 10, 2011 @ 7:53 AM #

    Karmelowe najladniejsze 🙂

  22. xoxo Katrilly Październik 10, 2011 @ 4:24 PM #

    Także dziękuje za wypełnienie reklam ;* Wliczyło się, wliczyło 😉 A co miasta, to hmm/.. ogolnie jestem z podlasia 😀 a co do wiekszego miasta to najblizej mam bialystok, ale to tez okolo 100km 🙂 a Ty?

  23. Kermit Październik 10, 2011 @ 4:25 PM #

    O kurczę 😉 Niezła kasa. Moim zdaniem też różne rzeczy wchodzą w grę. No, ale na razie się chyba wstrzymam 🙂

  24. TINA Październik 10, 2011 @ 4:59 PM #

    Cześć ja mam pytanie.Na tej stronie http://www.netsales.pl jest takie pole :Oglądalność stron / bazy e-mail (UU miesięcznie) jak mam to znaleźć bo nie bardzo ten punkt rozumiem.Proszę o szybką odpowiedz.

  25. TINA Październik 10, 2011 @ 5:12 PM #

    No tak ale masz reklamy więc co tam wpisałaś? ;>

  26. TINA Październik 10, 2011 @ 5:18 PM #

    cholera,szkoda.

  27. TINA Październik 10, 2011 @ 5:29 PM #

    No właśnie pokazuje mi się taka informacja:BŁĄD: Oglądalność stron / bazy e-mail (UU miesięcznie) pole powinno zawierać znaki numeryczne. (tylko 0-9)

  28. FABRIZIA SPINELLI Październik 14, 2011 @ 12:07 PM #

    Love them, I like the blue color!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

Skomentuj

